• (iOS) Mindustry קוד לרמות פרימוגים רבים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mindustry ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mindustry IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קוד לרמות פרימוגים רבים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mindustry 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    משחק מדהים בהחלט שאוכל לשחק אי פעם זה כמו Minecraft ו- Terraria אבל זה במעוף ציפור דו-ממדי מלמעלה והוא מהנה להפליא. יש לי מיינקראפט בטלפון שלי מאות משחקים אחרים אבל אם למשחק כלשהו יש את הזמן המושקע ביותר זה יהיה זה כי רק להעריך את הזמן המקסימלי המושקע במשחק הזה בראש שלי זה בערך 200 שעות או יותר במשחק הזה אני משחק עם מודים עליו ואני ממש מכור למשחק הזה אז תנסה את המשחק הזה ופשוט תנסה אותו כי אולי אתה אוהב את זה.

    המשחק הוא נהדר, עם זאת, כמו כל כך הרבה דברים המשחק הזה לא מוכן לשחק. הפקדים קשים. וכל המערכת פשוט מבלבלת. זה לא ידידותי למשתמש. הלוואי שהם יעדכנו את המשחק הזה יותר עד שניתן לשחק בו. מה שנורא יותר הוא שאין הפעלה מחדש למיקומים שאליהם צללתם, הבנייה הקודמת שלכם שם כמו איזה מראה פוסט אפוקליפטי. עד ליציאתו המקורית. אני מצפה למשחק הזה

    בתיבה כתוב "Waiting wave 1" מדריך אומר להקיש על X אין X זה פשוט יושב ומחכה על מסך הדרכה ורוצה שתקיש על משהו שאינו שם. ממשק מפגר. מסיר התקנה.

    Mindustry Akcijske igre hkn

    משחק מדהים, פקדים נוראיים. יהיה 5 כוכבים אם הפקדים היו כמו כל RTS אחר.

    עקומת למידה לעזאזל שההדרכה לא ממש שמה שקע בה. די כיף ברגע שאתה מבין את זה. עדיין לא הבנתי את זה עד הסוף

    זה משחק נהדר, ואני אוהב את הכיוון שהוא הולך אליו, אבל יש לו בעיה גדולה. לאחר מספר שעות של עבודה, איסוף משאבים והתקדמות טכנולוגית, כל ההתקדמות שלי התאפסה לחלוטין לאחר שעזבתי את המשחק לבד לכמה שעות. חזרתי לזה ולא היה לי כלום. אין קבצים שמורים, אין טכנולוגיה בעץ הטכנולוגיה, אין רמות שנפתחו, שום דבר. אם אני מתכוון להמשיך לשחק במשחק הזה, תחילה עליך לתקן את הבעיה הזו.

    אפילו לא יכול לעבור את המדריך בגלל כלי הקו... צריך להיות כפתור דילוג על הדרכה אז אני יכול לפחות לשחק

    neato! משחק אמיתי :D 5 כוכבים בטוח. זה כמו גרסת טלפון של פקטוריו. האחיזה היחידה שיש לי היא שממשק המשתמש יכול להיות קצת קשה להנחת מסוע או סתם להזיז משהו, אבל אתה תמיד יכול להשהות את המשחק כדי להגדיר הכל לפני פשיטה. לא נורא מורכב אבל זה גדל וגדל. מעסיק אותי למדי. תודה למפתחים שלא מילאו אותו בחומות תשלום ופרסומות, עדיין לא ראיתי. :D

    אני בדרך כלל לא משאיר ביקורות על משחקים, אבל זה טוב מדי שלא. המפתחים המשיכו לעבוד ולשפר את המשחק והוא יצא מדהים. יש כל כך הרבה מה לבנות, לחקור ולחקור, זה בעצם פקטוריו מוקטן! אני ממליץ בחום לשחק בזה אם אתה אוהב ניהול משאבים, קווי ייצור, הגנת מגדלים או סתם בניית בסיסים מסיביים. (המשחק הזה כנראה יהיה חמישה כוכבים אבל יש אנשים שפשוט לא נותנים לו הזדמנות ומדרגים אחרי כמה שניות.)

    זה היה בסדר, די מבלבל והתרסק עד כדי כך כדי להבין מה שיחקתי. בצד החיובי יש מודים

    זה יהיה נחמד אם הקושי ידחה מעט. גם אם יש לי טונות של צריחים, האויבים עדיין נכנסים והורסים את הבסיס שלי, אפילו בגזרות ברמת איום נמוכה. כמו כן המשחק מאוד מסובך ככל שנכנסים יותר ויותר לטכנולוגיות השונות.

    רציתי להיכנס לזה, אבל הבעיה היא שהמדריך מבאס כמו הרבה, הוא לא מסביר מה אתה צריך לדעת, וגיליתי שלפחות ברמה הראשונה של אויבים חזקים מדי. גם העובדה שמסוע הוא סרטן מוחלט לעבוד איתו.

    זה המשחק הכי טוב ששיחקתי אי פעם בנייד אי פעם! הפקדים מותאמים למסך מגע שלא כמו משחקים שראיתי בעבר, מרגישים מאתגרים בהתחלה אבל זה לא מציף אותך. אתה יכול לשחק עם המפות שניתנו (עיצובי מפות ממש טובים) או שאתה יכול ליצור משלך (משחק ייחודי אינסופי). מבחר הבניינים שאתה יכול לעשות מאפשר לך לשחק בדרכים רבות ושונות. אתה יכול גם לבחור מצבי משחק שונים בעת טעינת עולמות חדשים כדי לתת לעצמך אתגרים חדשים וייחודיים. אני לא יכול לעקוב אחרי הזמן כשאני משחק במשחק הזה כי הוא כל כך מרתק ועם זאת רגוע. אני גם נותן בונוס ענק לעובדה שאין הוספות! והמשחק הזה פועל ממש חלק לא משנה כמה דברים מתרחשים בו זמנית! אני אוהב את המשחק הזה. תרמתי להם כי זה משחק חינמי באיכות גבוהה כל כך.

    רציתי לאהוב את המשחק הזה. עם זאת, נראה שהוא שבור. אולי אחזור מאוחר יותר

    לא אינטואיטיבי בכלל, אפילו בעקבות ההדרכה אני לא מבין איך לעשות דברים. עשרים דקות ואני מסיר את ההתקנה של המשחק. אני בטוח שהרעיון מעולה.

    בכנות יש לך כמה בעיות אחרי שעדכנתי את הטלפון שלי אני אפילו לא יכול להצטרף לשרתים אחי כאילו מה לעזאזל אין לי טעם לשחק במשחק הזה אני אוהב את מרובי המשתתפים אני לא אוהב לשחק לבד אלא אם כן אני לגמרי משועמם ואין לי חיבור לאינטרנט ברצינות אתה חייב לתקן את זה

    המשחק מהנה ומאתגר, אבל הבעיה העיקרית שיש לי היא שהמדריך ממש מבאס. לא היה לי מושג מה קורה, והייתי מאוד מבולבל לזמן מה. ולא ידעתי איך להפעיל מחדש את המדריך (ואני עדיין לא יודע), מה שהחמיר את זה כי לא ידעתי איך לעשות שום דבר. לקח לי זמן להבין מה קורה, ובעיקר רק אני בדקתי דברים בארגז החול. אנא פשוט הפוך את המשחק לקל יותר להבנה, או לפחות הפוך את המדריך לפחות מבלבל.

    Merge Truck: Monster Truck Опуштене bgpo

    מסובך מדי עבור משחק נייד. ממשק המשתמש והפקדים מאוד לא ידידותיים לנייד. המשחק הזה צריך להיות משחק מחשב במקום.

    נראה מגניב בערך 5 שניות, ואז אתה באמת הפקדים ממש מבאסים, יוצרים מסועים שלא רוצים ללכת בכיוון הרצוי, הכל רק בשביל הובלת חבטות. המשחק עלוב, הדרכה חסרת כיוון.

    ההדרכה נוראית ומעורפלת מאוד. היבטים מרכזיים של המשחק כמו איך לסובב חלקים יהיו משהו שאתה צריך לומר במדריך אבל זה לא.

    משחק נהדר נהרס בגלל איזון ברמה גרועה. בינה מלאכותית בקושי מתפקדת, מה שאומר שאי אפשר לסמוך על ייצור ספינות כהגנה. רמה המתויגת כקושי בינוני הופכת את עצמה באורח קסם לרמת קושי קיצונית ללא סיבה נראית לעין. כן, זה נהדר לא לצפות בפרסומות, אבל הסטטוס החובב מראה את עצמו באמצעות בדיקות גרועות. היה לי את זה בערך עם המשחק הזה.

    או שאני מטומטם או שהמשחק לא הגיוני במיוחד. אני לא יודע מאיפה מגיעים אויבים מהבסיס שלי מת במהירות כשיש לי את כל הרובים שאני יכול לקנות מולו.

    המשחק הזה ממש קשה. כשאתה עובד על במה אחת, השני מותקף... צריך לעשות דרך להפריד בין שלבים כדי שלא יהיו לך 5 מקומות שונים מחוברים בו זמנית. אולי גם תכונה לבנייה מחדש של מבנים שניזוקו באופן מיידי.

    זה באג: משום מה כשאני מכין מטה זכוכית ושולח אותה לליבה ומשגר אני לא שומר שום מזכוכית מטה. אני אפילו לא יכול להשתמש במה שיש לי ברמה הנוכחית כדי ליצור צינורות או כל דבר אחר. זה באמת צריך לתקן, עדיין נותן 2 כוכבים למשחק מהנה מאוד חצי עשוי היטב. שווה להוריד ולשחק אבל בבקשה תקן את בעיית באג meta glass.

    Devs מחקו את הביקורת האחרונה שלי אז חשבתי שאנסה אותה שוב. עדיין לא משחק גדול. השרצים של גל הם מהירים מדי, ברגע שתגיע לגל 20 זה לא ייתן לך זמן לבנות מחדש. גם לא מספיק חומרים לכלי הנשק במפות האלה. אתה מבלה יותר משעה כדי להגיע לשם והאויב הורס הכל. גם כשאתה על מפה אחרת הם יבואו ויהרסו את העבודה הקשה שלך במפות הקודמות. אפילו על משחק וידאו שנהנה שהעבודה שלהם נהרסה כשהם חשבו שסיימו אותה?

    המשחק הזה אינו דומה לכל אחד אחר, ידעתי להוריד ולהסיר משחקים בגחמה, אבל המשחק הזה מעורר בי משהו כדי להמשיך לשחק. זה משחק מדהים שעדיין לא ראיתי באג או בעיה בשום צורה ואמשיך לשחק עוד הרבה זמן!

    זה משחק נהדר אני מאוד נהנה ממנו אבל אפשרות הגרירה להנחת מסועים וכו'. פתאום מפסיק לעבוד אחרי כמה רמות. הייתי צריך לאפס את נתוני המשחק 4 פעמים עכשיו כדי להחזיר אותו לעבודה ועדיין אחרי כמה פעמים זה פשוט מפסיק לעבוד

    אני ממש מעריץ גדול של משחקים שמאפשרים לך לאט לאט לעשות יותר אוטומציה וזה מה שהמשחק, אתה יכול גם לעשות מה שאתה רוצה ועץ הטכנולוגיה די מגניב.

    אני אוהב את העדכון למשחק! הקמפיין מאוד מהנה. בוסים הם מגע נחמד. בבקשה לאהבת אלוהים הוסף שרטוטים. שאתה יכול לסובב ולשקף. לבנות מחדש את אותן הגדרות המסוע שלי היא מטלה בכל פעם, ומוציאה מהמשחק. כמו כן, הוספת בניין חדש שבונה מחדש אלמנטים הרוסים היא חובה. בנייה מחדש של הגנות היא עדיין החלק הגרוע ביותר במשחק הזה. סוג של בנייה מחדש של אבנים או משהו. אוהב את המשחק 60+ שעות לתוך זה.

    השקעתי חודשים במשחק הזה, ואני לא יכול לחכות לראות מה עוד יש לאנוקה. אני אוהב את Mindustry. זה אחד המשחקים האהובים עלי, והקהילה מגניבה. חלק מהמודים הניידים לא מותקנים נכון, ומשחק PvP בנייד הוא לא אידיאלי בלי עכבר ומקלדת, אבל חוץ מזה אין לי תלונות. אולי להוסיף מוזיקה חדשה בעדכון עתידי? משחק מצוין.

    משחק מדהים, כמעט ללא פרסומות, לא משלמים כדי לנצח. באמת לוקח זמן להבין מה דברים מסוימים עושים וכשאתה לומד איך להשתמש בהם אתה מרגיש שהשגת משהו. צריך קצת מחשבה והבנה באסטרטגיה כדי לנצח. זה בהחלט בצד המורכב יותר. בעל אלמנטים של הגנת מגדל וכורה בטלן. אני אוהב את המשחק הזה. שיחק את זה במשך שעות ביומיים האחרונים. אם הייתי יכול הייתי משלם למפתח. הם כוללים כל כך הרבה מכניקות מעניינות. יכולתי להמשיך.

    זה לא שהמשחק מאתגר, זה יותר מעצבן. זה מבטיח שאין לך זמן מתאים להתכונן לגלים והוא ממש טוב בלהרוס את ההתקדמות שלך. אני שונא את זה שאני ממשיך לשחק בזה ומרגיש יותר גרוע עם עצמי על כך שאני עושה זאת בכל פעם שאני עושה זאת.

    המשחק הועבר בצורה גרועה לנייד מהמחשב, לא טרח לשנות אף אחד מטקסט ההדרכה, מכיוון שעדיין כתוב "קליק ימני", "לחץ על ctrl" ועוד דברים אחרים

    ההוראה הראשונה במשחק הייתה להניח מקדחה ולאחר מכן ללחוץ על כפתור הסימון בצד ימין למטה כדי לאשר. לא היה סימון בשום מקום על המסך אז זה עד כמה שיכולתי להתקדם במשחק...

    המשחק הזה ANUKE אני לא יכול לטעון כל מוד שהתקנתי את הבאג הזה תקן אותו!!!!!

    בדרך כלל מורכב מדי בשבילי לשחק. אל תתקין אם אתה מקווה למשחק TD פשוט.

    משחק מדהים. פשוטו כמשמעו, הכל בו פשוט מכוון ומאוזן בצורה מושלמת, כל ספרייט מושלם לייצג את עבודת הבניינים/היחידות. אני לא יכול להדגיש מספיק כמה טוב המשחק הקטן הזה.

    טוב אבל יכול להיות טוב יותר. יש שני דברים שמטרידים אותי במשחק הזה. 1, כמה איטי הקמפיין. עבורי לפחות, נראה היה שהקמפיין נמשך ממש לנצח. קיבלתי צעצוע חדש לשחק איתו כמו כל 7 משחקים, וחלקם היו פשוט מאוד קשים. 2, מצב ההתקפה עם ה-AI. מסיבה כלשהי, ל-AI אין משאבים. אם אתה משחק מתקפה עם איי, הוא אף פעם לא מייצר מוקשים, הוא פשוט מפיל פאנלים סולאריים ודברים אחרים. זה הופך את זה לא הוגן, קשה ומשעמם מאוד.

    מישהו הזכיר כמה הפקדים גרועים והם צדקו. לקח פחות מ-5 דקות להתסכל לגמרי. אני לא חושב שאי פעם שיחקתי במשחק שבו אפילו לא סיימתי את המדריך. הניסיון שלך עשוי להשתנות, כמובן.

    אוקי אני אקסטרים זה קצת קשה אבל למה קיים חיסול זה רק גרם לשחקנים להשתולל. 40 שניות זמן הכנה כמות אינסופית של אויבים וכו'. האם אתה יכול פשוט למחוק כמה אויבים ולהוסיף עוד קצת טיימר Bc צריך בסיס להרוס עם טיימר זה ממש בלתי אפשרי וכאשר אתה עושה טעות לגמרי אתה צריך לעשות את זה שוב ושוב

    המשחק היה נהדר מלכתחילה והעדכון שיפר אותו בהרבה דרכים. עם זאת, זה די מעצבן שחיילי אוויר של האויב יכולים להגיע דרך הסביבה לתקוף בעוד שבקלאסיקה הם יכלו.

    בקרות קשות מאוד בטלפון. ההגדרה של דברים מסוימים, כמו כריית עפרות, כואבת בטלפון.

    אפילו לא הצלחתי לעבור את ההדרכה. הוראות מאוד לא ברורות או סתם באג שובר משחקים שם.

    Mindustry Darbības spēles ppce

    מאז עדכנתי את המשחק שלי מ-v5 ל-v6. לא הצלחתי לשחק מינדסטרי. בכל פעם שאני מתחיל לטעון במשחק זה פשוט קורס וזה סופר מעצבן.

    אחרי כמה רמות זה נהיה כל כך טחון להפליא, וזה סופר קל לעבור ולעלות על כל רמה עם שפע עותקים של האקדח הזול. אני לא רוצה לשחק בחופים הרוסים עוד 15 פעמים כדי לחקלאות עוד 1500 גרפיט וסיליקון כדי לקבל שדרוג נוסף שאני אפילו לא מתכוון להשתמש בו כי זה לא חסכוני לפרוס בכל מקרה.

    המשחק מהנה אבל קשה מאוד לשחק עם מסך מגע. ממליץ לכל מי שמשחק במחשב (אם יש גרסת מחשב שלא בדקתי)

    אין הדרכה כל כך הרבה שחקנים לא יודעים מה לעשות. בסך הכל לא הרבה תשומת לב לפרטים. ואין הסבר. אל תוריד. אתה נתקע ברמה 70...

    אי אפשר היה לטרוח לעבור את ההדרכה המשעממת והמסובכת מדי, אולי המשחק בפועל מהנה יותר.

    למה אני לא יכול לעשות שום דבר במדריך כשכתוב לשים את המסוע

    כשאני שלי עופרת זה מראה עופרת בליבה אבל כשאני מנסה לחקור זה אומר שיש לי 0 עופרת

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :